
Dołącz do Borek Bonus Club i zbieraj nagrody!
Dzięki Borek Bonus Club każda złotówka wydana w naszej galerii to krok bliżej do wspaniałych nagród i wyjątkowych okazji!
Jak to działa?
1.Rejestruj paragony za zakupy w aplikacji Borek Bonus Club na stronie galerii.
2. Zbieraj punkty – za każde wydane 1 zł otrzymujesz punkty!
3. Odbieraj nagrody lub korzystaj z ekskluzywnych promocji i konkursów.
Dlaczego warto?
-Wyjątkowe nagrody za Twoje codzienne zakupy i specjalne akcje promocyjne!
-Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami!
– Prosta obsługa w dedykowanej aplikacji dostępnej na stronie galerii.
Nie czekaj – każdy zakup to szansa na więcej! Zacznij korzystać z Borek Bonus Club już dziś!
Twój świat zakupów pełen nagród już czeka!
FAQ
1. Co to jest BOREK BONUS CLUB i kto jest jego organizatorem?
BOREK BONUS CLUB to program lojalnościowy organizowany przez Consumer Intelligence Sp. z o.o. na zlecenie i rzecz „EPISO 3 BOREK” Sp. z o.o. Program ma na celu motywowanie klientów Galerii Handlowej Borek we Wrocławiu do robienia zakupów poprzez nagradzanie ich punktami wymienianymi na nagrody i rabaty. Zarządcą programu jest Sierra Balmain Property Management Sp. z o.o.
2. Jak mogę dołączyć do BOREK BONUS CLUB?
Aby dołączyć do programu, należy utworzyć konto i zalogować się w Aplikacji programu dostępnej na stronie www.galeria-borek.pl. Rejestracja wymaga posiadania adresu e-mail, numeru telefonu komórkowego lub konta w serwisie Facebook, Google, Apple. Należy podać prawdziwe dane, zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
3. Jak zbierać punkty w programie?
Punkty zbiera się poprzez rejestrowanie paragonów za zakupy dokonane w Lokalach Galerii Handlowej Borek. Po dokonaniu zakupu, Uczestnik fotografuje paragon w aplikacji lub skanuje go i przesyła. Po pozytywnej weryfikacji, punkty są naliczane automatycznie. Dodatkowo, punkty można zdobywać poprzez udział w Aktywacjach (dodatkowych, okresowych działaniach) oraz wypełnianie ankiet. Za każde wydane 1,00 zł przyznawany jest 1 punkt.
4. Jakie ograniczenia obowiązują przy rejestracji paragonów?
Rejestracji podlegają tylko paragony nie starsze niż 72 godziny od daty i godziny zakupu. Uczestnik może dodać maksymalnie 3 paragony od tego samego sprzedawcy w ciągu 30 dni trwania programu. W programie nie biorą udziału apteki, Lotto, banki, placówki pocztowe i ubezpieczeniowe, bankomaty/wpłatomaty, kantory, eSMOKING WORLD, IQOS, Carrefour. Istnieją również ograniczenia dotyczące rodzaju produktów i usług (np. leki, alkohol, papierosy, transakcje kantorowe). Maksymalna liczba Punktów do uzyskania na podstawie jednego Paragonu wynosi 300 punktów, a maksymalna liczba Punktów do uzyskania w kolejnych 30 dniach trwania programu to 3000 Punktów.
5. Jak mogę wymienić punkty na nagrody i gdzie mogę je odebrać?
Zebrane punkty można wymieniać na nagrody rzeczowe dostępne w katalogu nagród w aplikacji. Katalog zawiera informacje o liczbie punktów wymaganej do odebrania danej nagrody. Nagrodę można odebrać osobiście w Punkcie Odbioru Nagród znajdującym się na terenie Galerii Handlowej Borek lub innym miejscu wskazanym w opisie nagrody. Należy zalogować się do aplikacji, wybrać nagrodę, dokonać odbioru nagrody zgodnie z instrukcją zawartą w opisie nagrody i podpisać dokument odbioru nagrody.
6. Czy mogę korzystać z rabatów w Galerii Handlowej Borek będąc uczestnikiem programu lojalnościowego?
Tak, uczestnicy programu lojalnościowego mogą korzystać ze specjalnej karty rabatowej Centrum Handlowego. Lista benefitów i zniżek jest dostępna w zakładce aplikacji i może się zmieniać. Aby skorzystać z oferty specjalnej, należy przed dokonaniem płatności zaprezentować Kartę Lojalnościową w sklepie.
7. Jak długo trwa program lojalnościowy BOREK BONUS CLUB i czy może on zostać zmieniony?
Program lojalnościowy trwa od 1 października 2021 roku do 31 grudnia 2025 roku, z wyłączeniem dni, w których Galeria Handlowa jest nieczynna. Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia lub wydłużenia czasu trwania programu, informując o tym uczestników z miesięcznym wyprzedzeniem drogą mailową.
8. Jak mogę zrezygnować z udziału w programie i co się stanie z moimi danymi osobowymi?
Rezygnacja z udziału w programie jest możliwa w każdym czasie poprzez wysłanie informacji drogą mailową na adres: iod@blovly.com. Rezygnacja jest tożsama z żądaniem usunięcia Konta. Po dokonaniu rezygnacji, Uczestnik traci dostęp do Konta i nie ma możliwości dalszego udziału w Programie. Po zakończeniu korzystania z Usługi dane osobowe Uczestnika zostaną zanonimizowane, chyba że dalsze przetwarzanie jest konieczne z przyczyn prawnych lub umownych.